Image Alt

BOOTY CHALLENGE

Sinu käes on 6-nädalane treeningkava, mis on mõeldud tuhara- ja jalalihaste treenimiseks

Kava on mõeldud nendele, kes soovivad pöörata rohkem tähelepanu tuhara- ja jalalihaste arendamisele, et saavutada naiselikum figuur.

6-nädalane kava keskendub tuhara- ja jalalihaste ning sisaldab 3x 15-20min treeningut ühe nädala kohta. Kava sobib nii alles alustajale kui ka edasijõudnule, kuna kõiki harjutusi on võimalik sooritada nii kergemas kui ka raskemas variandis.

Ära unusta enne treeninguga alustamist 10-15min soojendust teha. Soojendus on oluline, et valmistada keha ette järgnevaks treeninguks. See aitab vähendada vigastuste riski ning parandada sooritusvõimet. Soojendus tõstab kehatemperatuuri ning parandab lihaste verevarustust, et lihas suudaks kiiremini kontrakteeruda ja lõdvestuda ning kiiremini harjutustel jõudu rakendada.

Järgnevalt on iga nädala kohta välja toodud soovituslikud treeningpäevad, kuid võid neid ka vastaval soovile varieerida (näiteks esmaspäeva asemel teisipäev jne). Iga harjutuse taga on ka näidisvideo koos kirjeldusega, kuidas harjutust korrektselt sooritada. Seeriate vahel on soovituslik teha paus kuni 30 sekundit ning harjutuste vahel kuni 2 minutit. Kui tunned, et vajad seeriate või harjutuste vahel pikemat puhkepausi, siis tee paus enda tunde järgi pikemaks. Peamine, et harjutused lõpuni sooritaksid. Edu võti on alati järjepidevus 🙂 Ja pea meeles, et treeningu tulemused sõltuvad peamiselt ikka sellest, mis kütust oma kehal kasutad, ehk mida sa igapäevaselt sööd. Kui tunned, et ei tea või ei oska ise tervislikumaid ja paremat figuuri toetavaid valikuid toidulauale teha, võta julgelt ühendust ja aitame!

Kui sul tekib kava osas küsimusi, kirjuta julgelt info@quantumfitness.ee

NÄDAL 1

NÄDAL 2

NÄDAL 3

NÄDAL 4

NÄDAL 5

NÄDAL 6

Close

Kiikri 6/2, Kadriorg, Tallinn
info@quantumfitness.ee