Image Alt

BOOTCAMP

Sinu käes on 6-nädalane Bootcampi-nimeline treeningkava, mis on inspireeritud kaitseväest. 

Kava on mõeldud nii meestele kui naistele, keda ootab ees kaitseväe ajateenistus, kuid sobib kõigile, kes soovivad ennekõike vastupidavust arendada. 6-nädalane kava sisaldab ühes nädalas 3 treeningut ning keskendub elementidele, mida ajateenistuse jooksul vaja läheb. Märksõna on siinkohal vastupidavus. Kavas on välja toodud ka keskmised raskused, mida võiksid kasutada. Kui esialgu tundub mõni raskus liiga raske, alusta kergemaga, kuid jälgi, et tõstaksid raskuseid iganädalaselt. Kui mõni raskus on sinu jaoks aga liiga kerge, alusta raskemaga ning samuti jälgi, et tõstaksid raskuseid iganädalaselt. 

Järgnevalt on iga nädala kohta välja toodud soovituslikud treeningpäevad, kuid võid neid ka vastaval soovile varieerida, kuid üle kahe päeva järjest teha ei soovita, siis võiks jääda üks päev trennivabaks. Iga nädalaga kasvab ka treeningkoormus. Kui tunned, et tempo on sinu jaoks liiga kiire, tee veidi aeglasemalt, kuid pooleli ära jäta, sest järjepidevus on edu võti! 🙂

Kava jaoks võiks olla olemas pulsikell ning vahend vahemaade mõõtmiseks (nt telefon). Kasuks tuleb treeningmatt, raskusvest ja lisaraskus (näiteks hantel). Kava on võimalik läbida ka ilma lisavahenditeta.

Kui sul tekib kava osas küsimusi, kirjuta julgelt info@quantumfitness.ee 

NÄDAL 1

NÄDAL 2

NÄDAL 3

NÄDAL 4

NÄDAL 5

NÄDAL 6

LISA

Treeningud

ÜFT
Close

Kiikri 6/2, Kadriorg, Tallinn
info@quantumfitness.ee